Grafikáról mindenkinek tőlünk

Egy kezdő grafikai cég mindennapjai egy gyárváros picinyke irodájában. :) De főként olyan dolgokról olvashatsz, ami grafikával vagy kiadványszerkesztéssel kapcsolatos.

Utolsó kommentek

Címkék

autó (1) blumau (1) bt (1) cég (2) cmyk (1) fürdő (1) grafika (1) hotel (1) hundertwasser (1) kezdés (1) munka (1) név (1) nyomda (3) nyomtatás (2) papír (2) papírfajták (1) papírusz (1) rajz (1) rgb (1) szállás (1) szerződés (1) szín (1) támogatás (1) társaság (2) ügyvéd (2) utazás (1) vállalkozás (4)

az autó és a rajz

2008.04.18. 11:20 ercsi_grafixity

Ki akartam próbálni, hogy hogyan működnek itt az animált gifek, úgyhogy csináltam egy kis izét. Nem sok gondot fordítottam az élethűségre, de nem is ez volt a lényeg.:)

Ma anyukám új autót vesz, persze használt, csak neki új és szép piros. Mi más lehetne...:) Szóval azért rajzoltam ezt.
Persze hova máshova mennénk, mint Bp.-re, mikor máskor, mint amikor sztrájk van... Persze ki más vezetne, mint én... Mindegy, majd erre az idióta rajzra gondolok és mosolygok a dugó közepén. :)

1 komment

Címkék: autó rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://grafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr26431219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batman307 2008.05.22. 12:56:07

jó ez a gif! meg az oldal is!! ;)
süti beállítások módosítása