Grafikáról mindenkinek tőlünk

Egy kezdő grafikai cég mindennapjai egy gyárváros picinyke irodájában. :) De főként olyan dolgokról olvashatsz, ami grafikával vagy kiadványszerkesztéssel kapcsolatos.

Utolsó kommentek

Címkék

autó (1) blumau (1) bt (1) cég (2) cmyk (1) fürdő (1) grafika (1) hotel (1) hundertwasser (1) kezdés (1) munka (1) név (1) nyomda (3) nyomtatás (2) papír (2) papírfajták (1) papírusz (1) rajz (1) rgb (1) szállás (1) szerződés (1) szín (1) támogatás (1) társaság (2) ügyvéd (2) utazás (1) vállalkozás (4)

a kezdetek kezdetén II.

2008.05.27. 14:24 ercsi_grafixity

Nos...hol tartottam?...
Gondoltam, megpályázom ezt a "vállalkozóvá válás"-nak hívott támogatást a munkaügyi központban, ha már ennyit visszafizettem nekik. Ez a támogatás most is létezik, ha jól tudom a járulékfizetésben támogatnak fél évig, vagy valami ilyesmi.
A jelentkezési lapot minimum egy nappal a társasági szerződés aláírása előtt le kell adni. És ha Bt-t alapít valaki, mint mi, akkor a beltag jogosult csak rá. Tökre rákészültem a dologra, nehogy későn adjam le vagy valami, mert hajlamos vagyok ilyet csinálni...

Az ügyvéd úr, mint már írtam, megírta a szerződést, csiszolgattunk rajta, aztán eljött az idő, hogy aláírjuk. Egyébként nem akarom bántani az ügyvédet, csak kicsit nehéz volt utolérni telefonon mikor szükség lett volna rá. Meg talán mi túl kicsi ügyfelek voltunk ahhoz, hogy foglalozzon velünk rendesen, ennek ellenére gondolom jó ügyvéd.
Szóval... megbeszéltük, hogy (tök mindegy milyen dátum volt) szerdán aláírjuk a szerződést, de valamiért nem volt jó valakinek, ezért elhalasztottuk pár nappal. Én bevittem szerdán a jelentkezést a központba meg minden... Szombaton írtuk alá a papírt és következő héten már intéztük is a dolgainkat.

Kb. 1,5 hónap múlva (mikor kiderült hogy egy megkárosító vagyok és fizessek), bementem megkérdezni, hogy mi a helyzet a támogatással, mert igencsak jól jönne. A néni (amúgy kedves volt) előkereste a cuccunkat és közölte, hogy nem érvényes a jelentkezés, mert aznap adtam be a papírt, mikor aláírtuk a társasági szerződést. Tökre nem értettem...hát szerdán vittem a papírt, szombaton írtuk alá a szerződést.... néztem értetlenül, aztán a néni elővette a jelentkezési lapomat, szerdai dátummal... majd a társasági szerződés másolatát... és ekkor ért a meglepi. Mivel eredetileg szerdán írtuk volna alá, rajta maradt a szerdai dátum, amire senki nem figyelt később. Én sem.
Így szivattam meg magam másodszor is. :) Úgyhogy gyerekek! figyeljetek mindig mindenre! Ne legyetek ilyen balekok!

Szólj hozzá!

Címkék: ügyvéd szerződés támogatás vállalkozás bt társaság

A bejegyzés trackback címe:

https://grafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr83490172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása