Grafikáról mindenkinek tőlünk

Egy kezdő grafikai cég mindennapjai egy gyárváros picinyke irodájában. :) De főként olyan dolgokról olvashatsz, ami grafikával vagy kiadványszerkesztéssel kapcsolatos.

Utolsó kommentek

Címkék

autó (1) blumau (1) bt (1) cég (2) cmyk (1) fürdő (1) grafika (1) hotel (1) hundertwasser (1) kezdés (1) munka (1) név (1) nyomda (3) nyomtatás (2) papír (2) papírfajták (1) papírusz (1) rajz (1) rgb (1) szállás (1) szerződés (1) szín (1) támogatás (1) társaság (2) ügyvéd (2) utazás (1) vállalkozás (4)

a kezdetek kezdetén IV.

2008.09.09. 19:22 ercsi_grafixity

Itt vagyok, és már itt is maradok. Történtek közben kisebb nagyobb dolgok, de folytatom amit elkezdtem.

Szóval.... hol volt hol nem. Aki vállalkozást indít, és itt most nem pont egyéni vállalkozókra gondolok, hanem cégre, sokmindennel tisztában kell lennie. Emlékszek amikor először elmentünk a könyvelőnkhöz. Aki egyébként tök aranyos, rendes, pont nekem való. :) Elkezdett beszélni, mindenféle rövidítéseket használt, mint az apeh, de ezen az egyen kívűl nem értettem egyiket se. Elmondta hogy ide be kell jelenteni ezt, oda azt, aztán aláírni, elküldeni, majd befizetni.. hát az áfa úgy van hogy.... és akkor ez meg az... blablabla... én csak bólogattam, mondtam hogy aha, jó, oké... fél óra múlva kijöttem, és fogalmam se volt hogy miről beszélt. Egy pár óra múlva ahogy végiggondoltam a dolgokat, már letisztult. Tök büszke voltam magamra.

Nemsokára megint kellett mennem. Teljesen nyugodt voltam, mostmár mindent értek.
Persze. Aztán jött hogy az egészségügyi hozzájárulás meg a nyugdíj, ilyen adó olyan járulék, ennyi százalék annyi adó... teljesen kész voltam.

Azóta eltelt majdnem 3 év, mostmár tényleg nyugodt vagyok. :) Persze sokszor bújtam az netet is törvényeket olvasva, amiket egyébként úgy fogalmaznak, hogy az égvilágon senki ne értse... Ez egy tök más világ, de én szeretem. Nem árt az elején kicsit utánanézni, hogy ne legyen olyan tökhülye az ember mint én. Sokkal könnyebb lesz. Vagy ismerősöket megkérdezni, ők mégiscsak jobban el tudják magyarázni.

Kedves gyerekek!
A következő részben egy cég megszűnéséről lesz szó. Igen, eljött ennek is az ideje... :)

2 komment

Címkék: kezdés cég vállalkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://grafirka.blog.hu/api/trackback/id/tr49655971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

◄ViZion 2009.10.26. 09:08:26

ohhh... rég nem jártam erre, nah most meg meg is szűntök?

ercsi_grafixity 2009.11.18. 14:59:08

én se jártam... már megszűntünk. kb 600 évig tartott, mire lezajlott.
el ment a kedvem ettől is, azért nincs bejegyzés... :(
remélem mások több szerencsével járnak!
süti beállítások módosítása